O nas

Na polskim rynku jesteśmy od ponad 25 lat. Jesteśmy siecią o zasięgu ogólnopolskim składającą się wyłącznie z polskiego kapitału.

Historia Rabat Detal sięga lat 90, kiedy to u grupki znajomych i partnerów biznesowych, zrodziła się myśl stworzenia wspólnej sieci sklepów, która pomoże przeciwstawić się konkurencji ze strony sieci zachodnich: super i hipermarektów oraz dyskontów. Celem powstania Polskiej Sieci Handlowej Rabat Detal, było nie tylko przetrwanie na coraz trudniejszym rynku, ale przede wszystkim stworzenie możliwości rozwoju polskim placówkom handlowym.

NASZE ATUTY:

Zrzeszamy sklepy monopolowe, ogólnospożywcze, spożywczo-przemysłowe, stacje benzynowe, saloniki prasowe, sklepy specjalistyczne, mięsno-wędliniarskie oraz typu convenience, bez względu na powierzchnie obiektów.

Dla każdego formatu sklepu przygotowujemy strategię działania pozwalającą na efektywne mierzenie się z aktualną sytuacją na rynku oraz bezpośrednią konkurencją.

Liczymy ponad 2500 sklepów. Dzięki ciągłej ekspansji liczba franczyzobiorców stale rośnie, a charakterystyczne pomarańczowo-granatowe logo Rabat Detal, jest znane w całej Polsce.

Korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia, dostarczamy jak najlepszych rozwiązań, pomagających sklepom w funkcjonowaniu na rynku.

Zadaniem Rabat Detal jest dostarczanie dla naszych partnerów biznesowych gotowych rozwiązań, które umożliwią zdobycie wyraźnej przewagi nad konkurencją oraz pomogą stawić czoła zmieniającym się warunkom na rynku FMCG.

Uważamy, że aktywna współpraca w zorganizowanej sieci z możliwością decydowania o własnym biznesie jest dla właścicieli sklepów najlepszą propozycją na rynku branży FMCG. Wyżej wymienione wsparcie jest rozwiązaniem dla małych sklepów, które chcą stawić czoła ekspansji dyskontom oraz hiper- i supermarketom.

Sklepy Ogólnospożywcze

Punkty sprzedaży detalicznej z asortymentem produktów bieżącej potrzeby, uzupełnianym pozostałymi kategoriami ogólnospożywczymi + alkohol / piwo/ wino.

Sklepy Spożywczo-Przemysłowe

Punkty sprzedaży detalicznej ze znacznym poszerzeniem asortymentowym.

Sklepy Monopolowe

Punkty detaliczne, z przewagą asortymentu alkoholowego i papierosów.

Sklepy Typu ConvENIENSE

Punkty detaliczne, zwykle położone w dzielnicach mieszkaniowych miast lub w innych dogodnych i często odwiedzanych punktach. Głównie asortyment bieżących potrzeb.

Stacje Benzynowe

Punkty sprzedaży detalicznej paliw, głównie benzyny, oleju napędowego oraz gazu płynnego (LPG), płynów chłodzących, środków czyszczących oraz podstawowych artykułów spożywczych i alkoholi.

Saloniki Prasowe

Punkty sprzedaży detalicznej prasy, papierosów oraz produktów impulsowych.

Sklepy Specjalistyczne

Punkty detaliczne profilowane, ukierunkowane na konkretną gamę asortymentową np. zdrową.

Sklepy Mięsno-Wędliniarskie

Punkty detaliczne profilowane, ukierunkowane na wędliny i mięso.