O nas
Zrzeszamy sklepy monopolowe, ogólnospożywcze, spożywczo-przemysłowe, stacje benzynowe, saloniki prasowe, sklepy specjalistyczne, mięsno-wędliniarskie oraz typu convenience, bez względu na powierzchnie obiektów.
Dla każdego formatu sklepu przygotowujemy strategię działania pozwalającą na efektywne mierzenie się z aktualną sytuacją na rynku oraz bezpośrednią konkurencją.
Liczymy ponad 2500 sklepów. Dzięki ciągłej ekspansji liczba franczyzobiorców stale rośnie, a charakterystyczne pomarańczowo-granatowe logo Rabat Detal, jest znane w całej Polsce.
Korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia, dostarczamy jak najlepszych rozwiązań, pomagających sklepom w funkcjonowaniu na rynku.
Zadaniem Rabat Detal jest dostarczanie dla naszych partnerów biznesowych gotowych rozwiązań, które umożliwią zdobycie wyraźnej przewagi nad konkurencją oraz pomogą stawić czoła zmieniającym się warunkom na rynku FMCG.
Sklepy Ogólnospożywcze
Punkty sprzedaży detalicznej z asortymentem produktów bieżącej potrzeby, uzupełnianym pozostałymi kategoriami ogólnospożywczymi + alkohol / piwo/ wino.
Sklepy Spożywczo-Przemysłowe
Punkty sprzedaży detalicznej ze znacznym poszerzeniem asortymentowym.
Sklepy Monopolowe
Punkty detaliczne, z przewagą asortymentu alkoholowego i papierosów.
Sklepy Typu ConvENIENSE
Punkty detaliczne, zwykle położone w dzielnicach mieszkaniowych miast lub w innych dogodnych i często odwiedzanych punktach. Głównie asortyment bieżących potrzeb.
Stacje Benzynowe
Punkty sprzedaży detalicznej paliw, głównie benzyny, oleju napędowego oraz gazu płynnego (LPG), płynów chłodzących, środków czyszczących oraz podstawowych artykułów spożywczych i alkoholi.
Saloniki Prasowe
Punkty sprzedaży detalicznej prasy, papierosów oraz produktów impulsowych.
Sklepy Specjalistyczne
Punkty detaliczne profilowane, ukierunkowane na konkretną gamę asortymentową np. zdrową.
Sklepy Mięsno-Wędliniarskie
Punkty detaliczne profilowane, ukierunkowane na wędliny i mięso.