Dwie edycje tegorocznych targów handlowych sieci Rabat Detal Sp. z o.o. zakończyły się wielkim sukcesem firmy. Uczestnicy sieci mogli skorzystać z szerokiej oferty targowej. Propozycja handlowa została przygotowana w formie katalogu z hitami cenowymi i nowościami produktowymi, z której mogli korzystać wszyscy franczyzobiorcy należący do sieci. Dodatkowo uruchomiona została strona internetowa uwzględniająca ofertę targową, z którą mógł zapoznać się każdy zainteresowany zakupem.

Zespół Koordynatorów Handlowych oraz przedstawicieli oddziałów Specjał wspierał sprzedaż i służył pomocą każdemu franczyzobiorcy w procesie zamówień, tak aby maksymalnie wykorzystać okazje targowe.

W Hotelu Bania w Białce Tatrzańskiej odbyły się dwie edycje targów stacjonarnych wraz z konferencją i częścią bankietową. W targach zarówno podczas pierwszej jak i drugiej edycji wzięło udział ponad 350 osób w tym franczyzobiorcy, producenci oraz pracownicy sieci Rabat Detal. Poza częścią targową, która liczyła kilkadziesiąt stoisk kluczowych producentów z kategorii: napoje, piwa, alkohole, słodycze, przekąski, mrożonki i wiele innych , odbyła się konferencja z udziałem Pana Krzysztofa Tokarza – Prezesa Grupy Kapitałowej Specjał. Pan Prezes przedstawił strategię grupy oraz strukturę sieci Rabat Detal. Omówił przedsięwzięcia, które zostaną wdrożone w oddziałach oraz pokazał nowe inwestycje Grupy Kapitałowej jakimi są Rybotycze i Hotel Splendor w Rzeszowie. Swoje wystąpienie na konferencji miał również I Wiceprezes Rabat Detal Tomasz Wilkoń. Uczestnicy mogli dowiedzieć się o planach marketingowych m.in. o programie lojalnościowym dla franczyzobiorców „Rabatomania 2022”. Prezes Tomasz Wilkoń w dobie tak szybko zmieniającej się sytuacji rynkowej, przeanalizował szanse, zagrożenia, mocne i słabe strony sieci Rabat Detal. Podczas pierwszej edycji targów, pojawił się również gość specjalny, pan Jacek Walkiewicz – mówca motywacyjny i inspiracyjny, autor programów firm szkoleniowych. Od dwudziestu lat aktywnie uczestniczący w rozwoju edukacji dorosłych. Frekwencja franczyzobiorców oraz zaangażowanie w realizacje zamówień przeszła najśmielsze oczekiwanie. Zakupy targowe zarówno online, jak również podczas targów stacjonarnych, cieszyły się sporym zainteresowaniem właścicieli sklepów. Całość targów zwieńczona została uroczystym bankietem, a wieczór dopełniła impreza taneczna. Nie zabrakło również atrakcji i konkursów z ciekawymi nagrodami dla uczestników wydarzenia.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded.
Wyrażam zgodę