BUDOWANIE MARKI SIECI FRANCZYZOWEJ. CO CENTRALNIE, A CO LOKALNIE?
Za nami konferencja Franczyza’24 zorganizowana przez miesięcznik HandelExtra.pl / Handel.
Udział w niej wzięli uczestnicy branży handlowej, w tym przedstawiciele sieci franczyzowych różnych formatów, grup zakupowych, producenci FMC, dostawcy, organizacje i stowarzyszenia branżowe oraz agencje marketingowe.
Wśród zaproszonych ekspertów była Iwona Jezierska, Dyrektor Operacyjny Rabat Detal.
Uczestniczyła w debacie nt „Budowania marki sieci franczyzowej. Co centralnie, a co lokalnie?”
Opowiadała o aktywnych działaniach w mediach społecznościowych sieci Rabat Detal, wspieraniu Franczyzobiorców w zakładaniu profili i budowaniu lokalnej społeczności.
Poruszyła również temat aplikacji konsumenckiej, nad którą aktualnie pracujemy i dzięki której nasi Franczyzobiorcy będą mogli organizować promocje regionlane.
Podobne posty
W Katowicach, w samym sercu zielonych Murcek, odbyła się wyjątkowa sportowa inicjatywa – V Półmaraton Gęstwinami Murckowskimi. To wydarzenie,
Pakowanie plecaka, szykowanie mapy i… pomysłów na jedzenie. Jeśli planujesz letnią wyprawę – nad jezioro, w góry, na piknik,
Kolejne wyzwanie za nami! Z okazji niedawnego Dnia Przyjaciela, postanowiliśmy rozszerzyć naszą już i tak zgraną ekipę ActivR o…
Rodzinny dzień Rabat Detal w Spa Hotelu Splendor – radość, relaks i relacje, które zostają na dłużej
Czasem wystarczy jeden dobrze spędzony weekend, by złapać dystans i przypomnieć sobie, co naprawdę ważne. Taki właśnie był 7