BUDOWANIE MARKI SIECI FRANCZYZOWEJ. CO CENTRALNIE, A CO LOKALNIE?
Za nami konferencja Franczyza’24 zorganizowana przez miesięcznik HandelExtra.pl / Handel.
Udział w niej wzięli uczestnicy branży handlowej, w tym przedstawiciele sieci franczyzowych różnych formatów, grup zakupowych, producenci FMC, dostawcy, organizacje i stowarzyszenia branżowe oraz agencje marketingowe.
Wśród zaproszonych ekspertów była Iwona Jezierska, Dyrektor Operacyjny Rabat Detal.
Uczestniczyła w debacie nt „Budowania marki sieci franczyzowej. Co centralnie, a co lokalnie?”
Opowiadała o aktywnych działaniach w mediach społecznościowych sieci Rabat Detal, wspieraniu Franczyzobiorców w zakładaniu profili i budowaniu lokalnej społeczności.
Poruszyła również temat aplikacji konsumenckiej, nad którą aktualnie pracujemy i dzięki której nasi Franczyzobiorcy będą mogli organizować promocje regionlane.
Podobne posty
W grudniu 2024 roku zakończyła się Wielka Rabatowa Loteria, która przyciągnęła tysiące klientów z całej Polski. Konkurs organizowany przez
Media społecznościowe to nieodłączny element współczesnego świata biznesu, który rewolucjonizuje sposób komunikacji z klientami. Dla sieci franczyzowych, takich jak
10 stycznia obchodzimy Dzień Obniżania Kosztów Energii – święto, które przypomina o znaczeniu efektywności energetycznej w biznesie. W ramach tego
Rozwój zwieńczony sklepem nr 3000 w obliczu trudnej sytuacji rynkowej, innowacje podczas targów, ambitne plany na kolejne miesiące oraz