Słów kilka o.. Rabat Detal i ponad 1100 sklepach sieci RABAT!

Istniejemy na rynku już ponad 20 lat! A każdy kolejny rok to nowe możliwości. Niezmiernie cieszy nas fakt dynamicznego rozwoju sieci sklepów Rabat Detal i owocnej współpracy z polskimi przedsiębiorcami. Mocne wsparcie przy otwarciach, remodelingach i poprawach wizualizacji zewnętrznej, jak również wdrażanie systemów IT i programów lojalnościowych oraz szkoleniowych przynoszą rezultaty. Nigdy nie należy stać w miejscu – trzeba nieustannie się rozwijać. Jako Firma dążymy do polepszania jakości usług handlowych oraz poszerzania systemu opartego na franczyzie, stawiając czoła super- i hipermarketom.

Sieć działa w trzech formatach: sklepy monopolowe, ogólnospożywcze i convenience. To wielki potencjał wynikający z doświadczenia franczyzobiorców oraz Sieci Rabat Detal. W roku 2017 chcemy jeszcze szerzej postawić na rozwój działu convenience. Jest to naturalna droga rozwoju sieci spożywczych w Polsce. Stawiamy na świeżość i jakość produktów zachowując przy tym atrakcyjną cenę. Convenience Centres, czyli osiedlowe centra handlowe, gdzie w swoim asortymencie uzupełniają lokalną ofertę handlową – głównie w aglomeracjach i mniejszych miastach.

Współpraca małych sklepów na zasadzie franczyzy daje ogrom możliwości. Nasi franczyzobiorcy mają stały dostęp do pomocy marketingowej oraz IT, mogą skorzystać z projektowania i wyposażenia sali sprzedaży sklepu jak również uzyskać wiedzę specjalistów w każdym momencie nt. remodellingu. Będąc z nami możesz również:

  • Otrzymać najkorzystniejsze ceny asortymentu wynegocjowane z dostawcami oraz produkty marki własnej
  • Uczestniczyć w szkoleniach Akademii Lidera Sieci Rabat, której przyznano Certyfikat SUS 2.0 - Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych
  • Korzystać z profitów, programów lojalnościowych oraz bonusów i konkursów
  • Skorzystać z bilbordów i banerów promocyjnych oraz wizerunkowych
  • Otrzymać przyjazny i rozpoznawalny znak handlowy, jednolite standardy ubioru personelu, nie tracąc przy tym decyzyjności przy zarządzaniu własnym sklepem.

Uważamy, że aktywna współpraca w zorganizowanej sieci z możliwością decydowania o własnym biznesie jest dla właścicieli sklepów najlepszą propozycją na rynku branży FMCG. Wyżej wymienione wsparcie jest rozwiązaniem dla małych sklepów, które chcą stawić czoła ekspansji dyskontom oraz hiper- i supermarketom.

 

Dodatkowo najnowszy news: 11 maja w Poznaniu odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń w branży FMCG
i HoReCa w tym roku – XIX Wiosenne Ogólnopolskie Spotkanie Producentów oraz Handlowców tych branż.

W kategorii SIEĆ FRANCZYZOWA statuetkę Hermesa otrzymała sieć

Rabat Detal – nagrodę odebrał  wiceprezes Marek Szybalski.

 

 

 

http://www.poradnikhandlowca.com.pl/aktualnosci-ludzie/hermesy-rozdane

 

Gazetki:

Aktualna promocja:

Nasi partnerzy: