Dlaczego własny biznes?

Wielu młodych ludzi po skończeniu studiów staje przed trudnym zadaniem szukania pracy. Niestety mimo ambicji nie tak łatwo znaleźć miejsce, w którym można byłoby liczyć na rozwój i godne zarobki. Z tego względu coraz więcej osób, nie tylko świeżo po szkole, ale również tych na tzw. życiowym zakręcie, zastanawia się nad otwarciem własnej działalności. Jednak jak zaistnieć na rynku jako zupełnie nowa, nieznana firma? Jak przebić się przez ogrom konkurencji? Skąd pozyskać środki? Czy warto ryzykować? Udowadniamy, że przy odrobinie chęci i obraniu odpowiedniej drogi sukces jest w zasięgu ręki!

Mój biznes i znana marka

Nikt nie powiedział, że otwierając własną działalność musimy borykać się z problemem bycia absolutnym nowicjuszem na rynku. Na dzień dzisiejszy w Polsce w branży gastronomicznej na zasadach franczyzy działa około 176 marek, w branży artykułów spożywczych i przemysłowych - 154, a w branży odzieżowej – 151. Każda z nich z miłą chęcią udziela prywatnym przedsiębiorcom licencji na używanie swojego logo oraz całego systemu prowadzenia biznesu. W ten sposób, w zamian za przekazywanie pewnego procenta obrotów na rzecz franczyzodawcy, jako franczyzobiorcy możemy wykorzystywać doświadczenie, wiedzę i sprawdzone metody działania.

Korzyści prowadzenia własnego biznesu pod znanym szyldem

Główną zaletą płynącą z zakupu franczyzy jest znana, utrwalona w świadomości społecznej marka, a co za tym idzie pewni klienci. Podobnie, sam pomysł na biznes jest już sprawdzony, to swego rodzaju przepis, na który składa się całe know-how firmy. Dzięki temu zaoszczędzamy na czasie, gdyż nie musimy poświęcać go na opracowanie i dojście do własnych metod. Nieocenione wydaje się też wsparcie ze strony franczyzobiorcy, który pomaga w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, ustalaniu właściwego poziomu i rodzaju zatowarowania, a ponadto zapewnia szkolenia i kursy dla całej załogi. Kolejną korzyścią przystąpienia do sieci jest obniżenie ryzyka (np. upadłości) i zwiększenie wiarygodności w rozmowach i negocjacjach z kontrahentami. Tym samym możemy liczyć na lepsze warunki umów z dostawcami. Wreszcie nie musimy martwić się o kwestię reklamy i promocji. Franczyzodawca organizuje bowiem kampanię na skalę ogólnokrajową.

Gazetki:

Aktualna promocja:

Nasi partnerzy: